miercuri, 7 mai 2008

La inceput de drum...

Ieri seara m-am hotarat sa-mi fac si eu un blog. Am ales o tema de care m-am tot "lovit" in ultimul timp in Romania - nesimtirea.

Pentru cei care nu cunosc termenul sau nu stiu la ce ma refer, aceasta este una dintre definitiile cuvantului, potrivit Noului dictionar explicativ al limbii romane:
NESIMŢÍRE f. 1) Lipsă de bun-simţ; neruşinare.

La fel ca multe alte topic-uri, nesimtirea este un trend in crestere in Romania. Fiind sofer in capitala, traficul bucurestean va fi principalul "izvor de inspiratie" pentru acest blog. Se pare ca nu sunt singurul care se simte "covarsit" de acest comportament, de vreme ce au aparut si altii impotriva acestui curent: campania eunublochezintersectia.ro, Politia Bunului Simt la Radio21 .

Ce cataloghez eu ca dovada de nesimtire ? O sa dau cateva exemple: blocarea intersectiei, trecerea pe culoarea rosie a semaforului, blocarea masinilor parcate, deteriorarea masinilor parcate, neacordarea prioritatii pietonilor, depasirea coloanei de masini pe contrasens sau pe banda dedicata curbei la stanga/dreapta... Si mai sunt si altele de care nu-mi aduc aminte pe moment, dar de care - "din fericire" - o sa ma lovesc cat de curand, intrucat traficul in Bucuresti imi rezerva in continuare surprize.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Cat de curand, o sa vin si eu in jungla traficului din Bucuresti. Si m-ai pus pe ganduri. Ma gandeam sa-mi cumpar o masina de 2-3000 de euro, ptr ca imi este mila de a mea.