vineri, 11 iulie 2008

Haz de necaz...

Recunosc ca nu am mai scris de ceva vreme. Un motiv ar fi acela ca sursa mea principala de inspiratie a cam disparut: am renuntat la masina. Cum s-a intimplat ? In urma ne-acordarii de prioritate unui pieton, permisul mi-a fost suspendat pentru o luna. Imi recunosc vina si pot spune ca acuma sunt mult mai atent la acest aspect, atunci cand sunt la volan. In plus, m-am mutat cu domiciliul si mai aproape de servici, la ora actuala avand de ales intre a merge pe jos 20-25 minute si a sta blocat in interesectia de la Razoare pentru juma' de ora. Am ales sa fac miscare...

Ce am mai castigat pe linga miscare ? Din postura de pieton parca nu mai sunt asa sensibil la nesimtirea semenilor mei. Dar inclin sa cred ca este o stare trecatoare...

Concluzia: dle. politist, ma bucur ca mi-ati retinut carnetul

Niciun comentariu: